Ik ben er

3 maart 2016 - Sydney, Australië

Hallo allemaal, Lotte hier vanuit Australië!!
Ik ben gister veilig aangekomen in Sydney en het is hier super mooi en warm, heel fijn.
Ik ben gister dus geland en op het vliegveld kwam ik al een meisje tegen, ze heet Bernadette en komt uit Duitsland.
Heel aardig meisje maar wel een beetje apart, niet iemand om mee verder te reizen zeg maar.
We zitten toevallig allebei in hetzelfde hostel die super chill is trouwens.

Gister zijn we al gelijk naar het Oprah house geweest en verder hebben we maar een beetje rond gelopen zodat we wakker bleven, dikke jetlag namelijk.

Het is hier dus wel leuk alleen vraag ik me nog steeds af wat ik hier nou eigenlijk doe.
Mis jullie allemaal super erg en het liefst zou ik nu naar huis komen (doe ik niet hoor, wees maar niet bang).
Moet er gewoon nog even doorheen.

Komt allemaal goed.

Hele dikke kus en knuffel van mij! XXX

1. Miranda:
    2 maart 2016
    Lieve Lotte,
    fijn om te horen dat alles goed is gegaan.
    Natuurlijk moet je wennen aan alles,maar dat komt goed!Iedere dag is voor jouw nu vakantie!We vinden het super om je te volgen.Geniet van ieder moment het is jouw gegund!!!kus:Miranda
  2. Opa en oma:
    2 maart 2016
    Hoi kanjer! Wat fijn dat alles goed gaat. Wat een lange vlucht.en geniet van alle mooie dingen.van de warmte, de zon, en de vrijheid!! In gedachten gaan we met je mee, houden van je !!! Dikke kus van ons xx
  3. Oma Anneke:
    3 maart 2016
    Gossie lieverd,kump goed zegt mamma altijd.Geweldig dat er zoveel contact is met iedereen.Even die rottige jetlag verwerken,goed slapen en dan verder genieten!
    Een hele dikke knuf(knuf,ha ha)fel van oma Anneke
    gr.v.W.
  4. Linda:
    3 maart 2016
    Nog nooit zo goed mijn mail en app berichten in de gaten gehouden ;-) Hoop dat de jetlag snel over is liefie . En ondanks dat we elkaar in hetzelfde huis soms bijna de hele week niet zien. Voelt dit toch heel anders. Je bent niet zo maar even bij Lars of aan het werk maar zit toch echt serieus heul heul ver weg. Dus ja mis jou ook zeker !! Hoorde van Lous dat zij ook juist de eerste dagen het gevoel van missen had. Maar dat na een paar dagen stuk beter ging . Dus meissie kump goed :-) Oma Anneke knuf was toch echt bijna meegegaan in de rugzak. Maar hij zit toch gewoon hier op Lotte te wachten ;-) Dag lieve dochter en voel je niet verplicht om ieder dag berichtjes te sturen hoor. Snap dat je daar af en toe ook helemaal niet aan toekomt. En hey check mn mail /app toch maar 200 x per dag :P Dikke kus en liefs en knuffels ! XX Love you <3
  5. Metin Günes:
    Dag Lotte,

Veel plezier in 'DownUnder'.

Groetjes,
    Metin
  6. Opa en oma:
    4 maart 2016
    Goedemorgen lieve Lotte.Voor dat wij gaan slapen, nog even de groetje voor jou,alles is hier ok ,hoop dat ook bij jou ! Het is hier naar, koud,guur, weer met natte sneeuwbuien,BRrrrrrr, dat is bij jou wel heel wat beter he ;ik wens je een fijne dag en vooral geniet er van! !dikke zoen van mij ❤️❤️ Oma. Dag lieve Lotte veel plezier en ook dikke kus van mij opa❤️