Fraser Island

18 maart 2016 - Fraser Island, Australië

Hoi allemaal!

Missen jullie me nog een beetje of mag ik hier blijven?
Grapje, ook al is het hier echt super mooi en leuk toch kijk ik er ook heel erg naar uit om weer terug te gaan.
Maar voordat ik terug ga heb ik nog 6 weken hier om te genieten.

De vorige keer heb ik geschreven dat ik naar Brisbane zou gaan geloof ik.. Uiteindelijk heb ik Brisbane maar overgeslagen en ben ik dus gelijk naar Rainbow beach gegaan, gewoon omdat ik eigenlijk helemaal niet zo'n zin had om naar Brisbane te gaan.
Rainbow beach is een super klein stadje, dorpje, wat is het?
Hier ben ik eerst twee dagen geweest en daarna ben ik met een hele groep naar Fraser Island gegaan. En man, wat was dat gaaf!

Eerst werden we verdeeld in kleine groepjes van 8 mensen en kregen toen onze eigen auto voor de komende dagen.
We mochten dus zelf reiden!! Helaas mocht ik dat niet omdat ik nog geen 21 ben, jammer want hoe gaaf is het om met zo'n grote jeep over het strand en in het regenwoud te rijden.
Het groepje waar ik in zat was trouwens echt super leuk, we konden het allemaal super goed vinden met elkaar en het was dan ook super gezellig!

Eenmaal op het eiland kwamen we al gelijk een zeeslang en dingo's tegen, allebei best gevaarlijk.
Lekker in de auto blijven dus maar wel zo gaaf om te zien!!
Op het eiland zijn we wezen zwemmen in Lake Mckenzie, de Champane Pools en Ellie creek en we zijn naar the Indian head en een scheepswrak geweest.
Heel veel gezien dus en echt alles is er mooi!
De stranden, het regenwoud en vooral de uitzichten zijn er prachtig.

Ik heb het dus super er naar m'n zin gehad.
Toen we terug kwamen hebben we nog met het groepje van de auto samen wat gegeten en een paar biertjes gedronken terwijl we tafeltennis speelde.
Ik blijf me echt verbazen over hoe veel toffe mensen ik hier blijf ontmoeten.

Morgen ga ik voor 5 daagjes naar Noosa, wat daar precies allemaal te doen is weet ik niet maar we zullen het zien.

Mis jullie allemaal nog steeds super erg maar krijg het gelukkig nu toch echt wel naar m'n zin.

Groetjes uit Australië en een hele hele hele dikke kus en knuffel van mij, het meisje dat helemaal alleen door Australië rondzwerft. Xxxx

1. Annick Verkes-Jansen:
    18 maart 2016
    Lieve Lotte,
    Wat een leuke en mooie verhalen en foto's allemaal van je reis! Fijn dat je je het nu steeds meer naar je zin hebt! Geniet er lekker van hoor, want die 6 weken zijn zo om, en wat zijn 6 weken eigenlijk op een mensenleven?
    Leuk dat je deze blog bijhoudt, dan kunnen we je op afstand toch een beetje volgen! En voor later is het voor ook jezelf een leuke herinnering aan alle mooie belevenissen die je nu maakt! Ga vooral zo door, met genieten en ik kijk uit naar je volgende verslag!

Liefs en groetjes,
    Annick
  2. Opa en oma:
    18 maart 2016
    hoi Lief , natuurlijk missen we je,nog 6weken mag je blijven,langer niet !;anders schakelen we Robert ten Brink in , komen we met z'n allen je opzoeken, hoe lijkt je dat ? Wat fijn en gezellig dat je zo'n leuke groep had. En dat je nu wat meer op je gemak voelt, het wordt vast alsmaar leuker en ontspannerder, Je WENT!!!! mooie foto's en wat moet jij genoten hebben !! Lieverd we blijven je volgen , en zijn weer benieuwd wat Noosa je brengt ;HEEL VEEL PLEZIER ,wederom een dikke kus en knuffel van ons
  3. Oma Anneke:
    19 maart 2016
    Lieve Lotte,Wat ga je snel en wat zie je veel en doe je veel gave dingen!
    't Lijkt wel of je een cuise maakt en dan over land en wat voor'n land !
    Fijn dat je het nu naar je zin hebt,zo vliegen de weken voorbij,dus....GENIET lieverd.
    Dikke kus van oma Anneke.I.h.v.j.
  4. Miranda:
    20 maart 2016
    Hoi lieve nicht,wat een prachtig land zeg!!Ik dacht dat ik mooie stranden had gezien,maar Australië staat nu ook op mijn verlanglijstje.Prachtige foto's en je zult nog wel meer hebben,die wil ik graag zien.Maar eerst nog zes weken genieten!!!!Ons zie je nog lang genoeg:)Lieve groet uit Zwolle xxx
  5. Opa en oma:
    23 maart 2016
    Goedemorgen mijn lief;hoe is het in Noorsa ?vermaak je , je en heb je al weer nieuwe mensen ontmoet ?hier is alles zijn gangetje!afgelopen zondag zijn je vader,Bram en Luuk bij ons wezen eten ;boerenkool; dat was weer gezellig , opa zegt ;ik heb nog een maal in de diepvries die bewaar ik voor als Lotte weer komt !ha ha Het is nu half 12 en we gaan nu slapen ,we wensen je nog veel plezier!!!!!! Dit was maar zo even een babbeltje om dat we aan je denken, hou van je !!dikke kus en knuffel ❤️❤️