Nog 3 weken

25 maart 2016 - Emu Park, Australië

Hallo allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat schreef, ik heb er dan simpelweg ook niet heel veel tijd voor gehad.
Ik en net 5 dagen in Noosa geweest en het was echt super leuk! Noosa is heel tof en echt ontzettend mooi.
Er waren ook aardig wat Nederlanders ik het hostel dit keer.
Ik heb dan ook een paar Nederlandse meisjes ontmoet waar ik de afgelopen dagen mee heb opgetrokken.
Ik heb echt super veel dingen gedaan.
De eerste dag heb ik een super mooie wandeling gemaakt. We hebben er wel super lang over gedaan, 4 uur namelijk, maar het was het waard!

De andere dag ben ik naar de dierentuin gegaan, Australian zoo.
Den bus waar we mee reisden was dan wel 3 uur (!!) te laat maar dat maakte niet heel veel uit.
Ik ben eindelijk met een kangoeroe op de foto geweest en ik heb een koala geaaid.
Nou, wat wil je nog meer?
De dag daarna ben ik met dezelfde mensen naar een heel leuk marktje geweest, Eumandi market heet het. Echt een markt met veel te veel leuke dingen, ik heb me in kunne houden maar natuurlijk wel een paar leuke dingen gekocht.
Die avond zijn we ook nog wezen bbq'en, echt heel gezellig maar wel een beetje donker.
Er waren namelijk gewoon geen lampen waardoor we het vlees amper konden zien.

Gister en ik weer verder gereisd en ben ik naar een Cattle station geweest, een soort boerderij waar we ook bleven slapen.
Was wel leuk alleen ben ik echt helemaal lek gestoken doe de muggen, m'n benen zijn echt twee keer zo dik...
Nu zitten we in een hostel waar we tot vanavond blijven en ook gaan bbq'en met z'n allen.
Daarna gaan we vanavond me de nachttrein naar Arlie beach.
Na Arlie beach ga ik twee dagen naar de Whitsundays, daar schijnt er echt ontzettend mooi te zijn met hele witte stranden en een zee net heel helder blauw water. Zin in!

Ik vermaak me hier dus wel maar ondanks dat heb ik toch besloten om 2 weekjes eerder naar huis te komen.
Als ik namelijk alles heb gedaan wat ik nog wil doen zou ik nog 3 weken over hebben.
Ik wil wel graag weer naar huis en heb dan ook helemaal geen zin om 3 weken te gaan wachten tot ik het vliegtuig weer in mag. Lekker twee weekjes eerder naar huis dus.
Ik kom dan inplaats van de 29e de 19e al thuis, hoe leuk het hier ook is.

Mis jullie nog steeds en denk heel veel aan jullie!
Zie jullie snel weer! (Over 3 weekjes dus alweer.)

Hele dikke kus!! Xx

1. Lous:
    25 maart 2016
    Wat een leuke verhalen Lotte, je neemt me helemaal mee terug naar Ozzie, je gaat het het super vinden in Airlie beach, het is er echt heel erg mooi!! Een boottocht en snorkelen in the Whitsunday is echt geen straf. Heel veel plezier nog en geniet maar dat komt wel goed lees ik. Groetjes
  2. Linda:
    25 maart 2016
    Hey liefie :-) Na een lange (hele lange) drukke dag zit ik uitgeblust op de bank. En....reisblog van mn meissie :-) Kijk daar knapt een mens van op !! Niet dat we buiten deze blog geen contact hebben maar vind het wel erg leuk om al je indrukken en avonturen te lezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt ! En ja ook fijn dat je over 3 weken weer thuis bent !! Mis je !!! Mis je knuffels en je gezelligheid ook al komen we elkaar ook thuis soms een week lang niet tegen....hahaha Zoals Jamile zo mooi zei , afstand is goed om te weten wat je dichtbij hebt ! En lieverd wat heb je veel mensen die je missen en van je houden ! Het wordt nog een hele strijd tussen Lars en mij wie je het eerste mag knuffelen als je op schiphol aankomt ;-) Hahaha Nee hoor ik ken m'n plek en wacht wel even ;-) Hoop dat je benen ondertussen weer beetje muggenbult vrij zijn? Ellendige kleine rotkrengen ! Lieverd "nog maar "3 weken vakantie !! Tijd vliegt dus GENIET !! dikke kus en knuf XXX
  3. Alex van Assen:
    Dikke kus lieverd
    Mooi verhaal
  4. Oma Anneke:
    25 maart 2016
    1dag daarna2,3,2,5,13!Ben Héél blij na 13 dagen weer iets van je te horen!
    Wat een leuke foto.In zee zwemmen,(zout water)is vast goed voor die jeuk,van de muggen bulten.Ik snap je beslissing,zeker nu je" VERKERING" hebt!Ik heb hem op de foto gezien,
    goed gekeurd hoor!Maar goed dat je niet in ons huis woont.V.d.week tikte de ooievaar heel hard tegen die nokramen in het dak.Ik wist niet wat ik hoorde en zag!
    Blijf ons op de hoogte houden lieverd,dat vinden we heel gaaf en gerustellend!
    Knuf,van oma Anneke
  5. Miranda:
    27 maart 2016
    Hoi Lotte,
    Nogmaals wat is Australië een prachtig land zeg!!Fijn om je te zien genieten.Dat je besloten hebt om eerder terug te komen,begrijp ik best!!Maar dit komt misschien nooit meer terug!!!!Geniet van elk moment!!!Wij wachten wel op jouw!!Dikke knuffels
  6. Opa en oma:
    28 maart 2016
    2dedag23,30uur. Lieverd gisteren erg fijn je stem te horen,veel te vragen en te zeggen,Blij om je straks weer te zien en al je verhalen en foto's. te bekijken, Je.gaat nu wel erg hard .maar ontzettend mooi allemaal ,heb alles weer opgezocht GEWELDIG!! wat een belevenis en wat ben je een STOERE KANJER , Hoop dat de muggen en mieren bulten gauw verdwijnen,GENIET nog de laatste weekjes tot gauw dat we elkaar weer zien !!!!! Hier is het☔️☔️ Voor jou fijne dag voor ons welterustenDaag lief❤️
  7. Opa en oma:
    6 april 2016
    Hoi lieve Lotte ,gaat alles goed met je? De tijd begint te naderen aan het einde van je vakantie, nog even genieten hoop ik voor je, dan zien we elkaar gauw weer ,we missen je wel hoor,lieve groetjes , dikke kus en knuffel van ons ;