Zo veel in twee dagen

8 maart 2016 - Spot X, Australië

Hoi allemaal!

Hoe is het daar aan de andere kant?
Hier gaat het goed! Sinds de laatste keer dat ik iets had geschreven is er zo veel gebeurd..
Ik heb wijn lopen proeven, koala's in een koala ziekenhuis gezien en in een zwemband gezeten dobberde door een stromende rivier.
We hebben ook met de hele groep in dit hostel dat ergens bovenop een berg stond geslapen, pizza gegeten en bier gedronken. Wat super mooi daar!!
Die groep waarmee ik nu reis is ook leuk trouwens, iedereen praat gewoon een beetje met elkaar en het is gezellig.
Ik ben nu bij Spot X, een soort surfers gebied en krijg zometeen dan ook surfles, o god.

Best wel veel dingen gedaan dus in twee dagen en ik heb dus ook al echt het gevoel alsof ik hier al drie weken zit terwijl het nog niet eens één hele week is dat ik in Australië ben.Weet niet zo goed of dat nou een goed of een slecht ding is want aan de ene kant is het hier heel leuk en heb ik dus nog zeven weken om daarvan te genieten (wat ik ook zeker wel ga doen). Maar aan de andere kant wil ik ook wel heel graag weer thuis zijn maar dat is dus pas over zeven weken (en zeven weken is lang!) terwijl ik het gevoel heb dat ik hier al veel langer zit dan één week. Snap je?
Gister zijn er twee meisjes naar huis gegaan omdat ze de heimwee niet meer trokken.. Vond het aan de ene kant wel stoer maar aan de andere kant ook wel weer heel stom, vooral omdat ze het geeneens een kans gaven. Ze waren hier namelijk nog maar een weekje.
Jullie hoeven niet bang te zijn dat ik dat doe hoor maar ik kijk wel heel erg uit naar het moment dat ik weer op Nederlandse bodem ben.

Mis jullie en denk heel erg veel aan jullie allemaal.
Hele dikke kus van mij Xx

1. Jeannette:
    He Lotte,
    Mooi dat je geniet!
    Ik denk dat er heel veel mensen zijn die dit lezen graag in Australië zouden willen zijn!
    Hier in Nederland is het koud en guur..denk daar maar aan..dan wil je echt niet in Nederland zijn
    De 7 weken zijn zo voorbij en ik denk dat als je hier weer bent je graag terug naar Australië zou willen...
    GENIET nog lekker en veel mooie avonturen gewenst!!
    Liefs jean
  2. Linda:
    7 maart 2016
    YEAH weer een blog van onze stoere chick :-) !! WOW meissie wat klinkt het goed !! Boven op een berg dobberen in bier en pizza eten met koala's ;-)
    En nee natuurlijk kom je niet eerder naar huis ! Thuis is leuk en fijn en mis jou zeker !! Maar thuis is ook regen en werken en school en dus huiswerk (straks weer) en afwas en lastige broertjes en.....hihi (helpt t al ?) Die meisjes waren met z'n tweeën en zijn na een week samen weer terug gegaan?? Die krijgen spijt !! Jij gaat gewoon enorm genieten en liefie voor dat je het weet ben je al weer met beide beentjes op Nederlandse grond. En gaan we je he-le-maal plat knuffelen !!! Geniet lekker liefie en geloof me we denken ook heel veel aan jou ! Ben ook zo benieuwd naar al je foto's !! Succes met je surfles !! Tot snel (digitaal dan via app of blog of mail ) Hele dikke kus en knuffel ! Ben zoooo trots op je .....je doet het toch maar even en hoe vreselijk stoer is dat !! LOVE YOU XXXX
  3. Carin Bresser:
    7 maart 2016
    Lott ik vind t echt super stoer wat je doet. Ik zou het niet kunnen. Geniet er lekker van meid en denk niet te veel aan Nederland. (Maar wel een beetje, zodat we je verhalen kunnen lezen). Ik vind het echt super om je verhalen te lezen!!

Xxxx
  4. Lieve van Dulst:
    Hoi Lotte,
    Fijn dat het zo goed met je gaat, echt prachtig daar! Ik wens je veel plezier.
    Knuffel van je nichtje
  5. Opa en oma:
    8 maart 2016
    Een goede morgen uit het koude,regen kikkerlandje. Lieve meid van ons, wat heb je al mooie dingen beleefd. Een prachtige natuur gezien,we zoeken alles op waar je allemaal bent geweest. zo kijken we over je schouder met je mee. Dat was zeker wel super leuk om die koala beertjes te zien. nu ben je met surfles ,hoe heerlijk is dat!! Geniet nog lekker van de vele avonturen.!!! We zijn super trots op je !!!! Dikke knuffel en zoenen.❤️❤️
  6. Miranda:
    8 maart 2016
    Hoi Lotte,éérste surfles al gehad?Als ik zo je verhalen lees,lijkt het mij prachtig daar.Géén reden om heimwee te hebben.Misschien alleen gemis maar dat is normaal.Zou je nog wat foto's kunnen sturen?Niet alleen van de surfers(ha :-)maar van de omgeving.We wachten af.Knuffels
  7. Mary:
    9 maart 2016
    Lieve Lotje!

Ik ben zo blij dat je het leuk hebt! En surfen superspannend! Jij liever dan ik :)
    Ga genieten want voor je het weet ben je weer in het koude Nederland. Dikke knuffel van iedereen van de Beurs en de grootste knuffel natuurlijk van mij.

Liefs,
    Mary
  8. Oma Anneke:
    10 maart 2016
    Yes daar ben ik weer.Hoe is de surfles gegaan? In middels natuurlijk al weer andere dingen gezien en beleefd.Gaaf hoor dat je ons op de hoogte houdt!Echt het blijft spannend,wat je
    nu weer te vertellen hebt.We hebben nu een ooievaarsnest achter 't huis.Weer wat anders dan al die zwanen.Gisteren een dak vol zonne panelen geplaatst,laat de zon nu maar schijnen.Daglieve Lottexxx
    Tot de volgende blog.