Nu begint het pas echt

5 maart 2016 - Sydney, Australië

Hee aller liefste mensen,

Hoe is het met jullie?? Met mij gaat het al een stuk beter dan toen ik hier aankwam. Ik mis jullie al iets minder dan op het begin maar kan natuurlijk niet wachten om jullie weer te kunnen knuffelen. Mis jullie namelijk nog altijd bij me hier in dit vreemde land maar ik heb al wat meer afleiding en ik ga morgen eindelijk weg uit Sydney. mooie stad hoor alleen na 4 dagen hier te zijn geweest wil ik toch wel heel erg graag weer verder en dat ga ik ook doen!! Morgen ga ik naar de Barrington Tops, schijnt super mooi te zijn en wanneer ik daar aankom wacht daar een jaccuzi, een BBQ en bier op mij (als het goed is). zeker iets om naat uit te kijken dus.

Vandaag ben ik met een tour naar de Bleu Mountains geweest, super mooi en zeker de moeite waard. echt zo'n tour waarbij je veel te veel mooie foto's maakt (die volgen nog trouwens ;)) heb bij die tour ook alweer wat nieuwe mensen ontmoet dus ik heb het leuk gehad.

Morgen ga ik dus verder en begint het echte reizen dus pas echt! krijg er al steeds meer zin in, vooral nu ik dit schrijf.

Ik word trouwens super blij van al jullie berichtjes dus niet bang zijn om te veel te sturen, ook al kan ik niet altijd even snel reageren ivm dit stront internet hier.

Lieve mensen, bij mij is de dag al bijna om maar bij jullie begint hij pas dus fijne dag! mis jullie <3

Dikke smakkerd van mij XXX

1. Opa en oma:
    5 maart 2016
    Ooh geweldig meissie geweldig !!!! Ik ga het allemaal opzoeken op I pad veel plezier xx
  2. Oma Anneke:
    5 maart 2016
    Vroeger hadden wij een vriend ,die met het schip in Australie was,schreef z'n vriendin,dat hij onder haar rokjes kon kijken. Flouw grapje he? Andere tijd!
    Fijn dat het wat beter met je gaat.Tijdens het klussen zijn m'n gedachten heel vaak bij jouw.Het huis is van binnen bijna af,dan de serre en de tuin nog.'tWordt echt mooi!
    Geen drie trappen,maar 1 en daar is Willem zijn domein.Ga je op kamers in Leeuwarden?Dan zal ik daar rekening mee houden,wat spulletjes betreft.Donderdagmiddag komt mama bij ons kijken en horen we alles.Gezellig!Lieve schat hou je taai,geniet er van,maak veel foto's voor je 't weet ben je weer in Holland,bbbrrrkoud!Kus knuffel oma Anneke
  3. Lous:
    5 maart 2016
    LEUK Lotte namate de tijd vordert word het steeds leuker en komen er steeds meer mooie plekjes en mensen op je pad. Lekker genieten and enjoy the beers and bbq!! Cheers mate x
  4. Miranda:
    5 maart 2016
    Hé topper,fijn om te horen dat het goed met je gaat!!Wat een prachtig leventje heb je!!iedere dag is voor jouw genieten,besef dat goed!!Wij krijgen hier nog een na winter.....bah!!Met ons gaat het verder goed.Volgende week kids naar school en ik morgen koopzondag........het verschil moet er zijn(ha ha)Geniet ervan en ik verheug mij op het volgende reis verslag.Dikke kus van hier.Groetjes:Miranda
  5. Lars:
    6 maart 2016
    Lieverd, ik kan maar niet stoppen met jou te vertellen hoe trots ik op je ben! Ik heb je gevraagd mij niet al te veel te missen en vervolgens zit ik zelf te mekkeren met hoeveel ik je mis! Ook al hebben wij dagelijks contact via whatsapp, ik vind het toch erg leuk om je blog te lezen en te weten dat het zo goed gaat met jou!

Veel plezier daar en vergeet vooral niet te genieten van de prachtige omgeving.

Ik hou van jou, liefs Lars xx

(Kom uiteindelijk wel terug alsjeblieft!)
  6. Linda:
    6 maart 2016
    Is hier ook een 'vind ik leuk' knop?