Laatste dagen alweer

9 april 2016 - Cairns, Australië

Hallo allemaal,

Ik weet het.. Ik heb echt al een hele tijd niks meer geschreven nu maar maak je geen zorgen, ik leef nog!
Sinds de laatste keer dat in wat schreef is er eigenlijk niet zo heel veel gebeurd.
Ik ben naar de Whitsundays gegaan wat echt ongelofelijk mooi was!
Samen met een groep mensen die ik niet kende heb ik daar twee dagen op een zeilboot rondgevaren en echt de mooiste dingen gezien.
Natuurlijk de Whitsundays zelf, de mooiste zonsondergang ooit en toen de zon onder was waren er zo veel mooie sterren.
Ook heb ik daar gesnorkeld. De Whitsundays is dus een eiland dat midden in een gebied ligt met de mooiste vissen, koraal en dat soort dingen.
Tijdens het snorkelen zag ik dan ook alleen maar mooie kleuren, vissen en zelfs meerder grote schildpadden die gewoon onder ons door zwommen!
De dag nadat ik van de boot af kwam ben ik naar Townsville gegaan.
Dit is een klein stadje waar eigenlijk niet zo heel veel te doen is.
Ik heb hier een week gezeten en dan eigenlijk ook alleen maar aan het zwembad gelegen, heerlijk.
Ook heb ik nog geprobeerd een berg te beklimmen alleen was dat niet zo'n groot succes. Ik werd bang van alle insecten en ik was alleen dus half op de berg ben ik maar weer terug gegaan haha!
Na een week ik Townsville  ging ik voor een avond naar een kamp, ook met mensen die ik allemaal niet kende maar het was zó gezellig!
Op het kamp leerde we een beetje over de aboriginals die in dat gebied daar leven en s'avonds sliepen we op een kamp in het regenwoud.
Ook hebben we gezwommen bij een waterval wat echt ontzettend mooi was.

Nu ben ik in Cairns en dat is dan ook gelijk mijn eindbestemming.
Een heel raar gevoel want mijn reis zit er dus al bijna op, volgende week ga ik alweer naar huis!
Achteraf is het allemaal zo snel gegaan, niet normaal.
Ik ga hier dus nog een weekje genieten en trouwens ook iets heel erg spannends doen...
Voor ik hier weg ga ga ik namelijk nog een skydive doen, ik ga mezelf dus uit een vliegtuig gooien (wel aan iemand vast natuurlijk!).
Dat leek me wel een mooie en goede afsluiten van mijn reis.
Natuurlijk zal ik laten weten hoe het was!

Ik zie jullie snel weer!!
Maar eerst ga ik nog even een weekje genieten van mijn laatste dagen hier.

Hele hele hele dikke kus van mij! XXX

1. Miranda:
    10 april 2016
    Lieve nicht,
    Blij dat je weer iets van je laat horen!!
    Wat heb je weer veel ondernomen.
    Was je niet misselijk op die zeilboot?
    En wat een spectaculaire afsluiting ga je maken!!!!Hier in Zwolle is alles rustig.We zijn gisteren naar Olenzaal geweest en heb daar ook een beetje vakantie gevoel gehad(ha ha verschil moet er wezen.)Was erg gezellig!Geniet van je tijd daar en tot gauw!Dikke kus van hier xxx
  2. Oma Anneke:
    10 april 2016
    Lieve Lotte,Wie verre reizen maakt,kan veel vertellen!En..jij hebt heel mooie verhalen!
    Ooit hopen wij ook je foto's te zien.Laat iemand foto's maken ,als je gaat skydiven,geweldig.
    Dat kan Han je niet na vertellen.Toen hij zou bungee jumpen en over de rand keek ,zei hij,'t is me toch te duur.Ha ha.Die zeil tocht,geweldig!Nou lieverd,geniet nog even,voor je 't weet sta je weer op Schiphol.Precies op tijd,alles loopt uit en de vogels fluiten.Het is lente!!
    Liefs,een heel goede trip,terug.Oma Anneke
  3. Linda:
    11 april 2016
    Nog eventjes liefie!! Xx
  4. Opa en oma:
    11 april 2016
    Lieve.Lotte fijn om wat van je te horen, wat heb jij genoten zeg! Nu nog skydive geweldig!! Vrij als een vogel zweef je hoog in de lucht .geniet er van !!! Nog fijne dagen, En een hele goede vlucht terug. Fijne thuiskomst en zeggen we tot volgende week! Veel liefs en een hele dikke kus van ons XX
  5. Opa en oma:
    17 april 2016
    Lieve Lotte een hele goede terug reis!!liefs met een dikke kus ❤️