Het is al bijna zo ver

11 februari 2016 - Zwolle, Nederland

Mam, Pap, eeeh... nou, ik was dus van plant om helemaal in mijn eentje met alleen een rugzak op 2 maanden door Australië te gaan zwerven! haha.

Waarom ik op mijn 18e heelmaal alleen naar Australië ga? heel makkelijk, omdat het nu kan. Hoe eng het ook is.

Mijn reis begint in het mooie welbekende Sydney, vanaf daar reis ik langs de oostkust (zonder enig verder plan) omhoog richting Cairns. Eenmaal in Cairns vlieg ik via Melbourne weer naar het altijd fijne thuis met heel wat minder geld maar toch rijk van de verhalen.

op deze website hou ik mijn reisje bij en jullie kunnen mee lezen, hoe leuk is dat!

HELE HELE HELE DIKKE KUS van Lotte! XXX

1. Linda:
    11 februari 2016
    Hoe tof is dit!! Liefie ik vind het zo stoer van je. Ook wel beetje eng maar vooral heel top. Fijn om je op deze manier een beetje te kunnen volgen. Ben super trots op je en hou heel veel van je!! Xx mam
  2. Alex van Assen:
    12 februari 2016
    Hoi lieve dochter wat ben ik trots op jou
    Je gaat een fantastische reis maken,en in gedachten zal vaak bij jou zijn
    Ga er heerlijk van genieten
    Ik hou heel van je !!
  3. Miranda:
    14 februari 2016
    Lieve lotte,
    wij hopen dat je een geweldige reis gaat beleven!!Wat leuk dat wij je kunnen volgen.In gedachten reizen we met jouw mee.Geniet van elk moment en pas goed op jezelf!Dikke knuffel.Metin Miranda Sanne en Viyen
  4. Anna-Sophie:
    27 februari 2016
    Lieve Lotte,

Ik vind het waanzinnig stoer dat je deze reis gaat maken.
    Het zal een ervaring zijn die je nooit meer gaat vergeten en waar je je hele leven op terug zal kijken, hoe speciaal het was.
    Je gaat prachtige dingen zien, bijzondere mensen ontmoeten en waanzinnige avonturen beleven. Geniet er met volle teugen van!

Liefs Anna-Sophie en Michel
  5. Opa en oma:
    27 februari 2016
    27 Februari 2016

Lieve Lotte. Je gaat je grote avontuur beleven. In gedachten gaan we met je mee. Supper trots zijn we op je! Fijn dat we je kunnen volgen. Amuseer en geniet voor de 100%. pas goed op jezelf. 1000 knuffels en zoenen.(want in knuffels zijn we kampioenen). Liefs van ons xxx
  6. Anneke van Essen:
    28 februari 2016
    Hey (stoere) Lotte, onwijs veel plezier. Veilige en goede reis en kom maar terug met de meest geweldige verhalen en foto's. Ik ga je volgen. Groetjes, Anneke
  7. Lous:
    28 februari 2016
    Hi Lotte aka stoere chick, ontzettend veel plezier down under. Volg je hart en geniet van alles wat erop je pad komt! X Lous
  8. Oma Anneke:
    29 februari 2016
    Lieve Lotte, that is a long trip! Nog ergens een tussen stop?
    Toen Willem 20 jaar was,kwam hij er ook,met het schip.Vond het een mooi land,en zeker ook Nieuw Zeeland.Leuk je nu ook te kunnen volgen.
    Heel veel genieten! Liefs van oma Anneke,groeten van Willem.
  9. Jeannette:
    29 februari 2016
    Lieve Lotte,
    GENIET van deze prachtige reis!
    Van alle kleine en grote momenten.
    De herinneringen voor later maak je nu!
    Zet hem op! Ik kijk uit naar alle leuke verhalen! X
  10. Linda:
    2 maart 2016
    Yeah!! Je bent veilig aangekomen!! En hebt het nu al naar je zin! Top liefie!! Ben benieuwd naar het eerste reisverslag en de eerste foto's. Love You!! <3